mandag 6. april 2009

Påske og vår


Med påskeferien kom også våren for fullt. Hele helga og også dagen i dag har vi hatt strålende sol og 13-14 varmegrader midt på dagen. Snøen smelter på rekordtid, og jeg har så smått begynt å renske opp i bedene som etter hvert blir bare. Det spirer og gror, og i dag har vi sett årets to første sommerfugler. Nå skal jeg straks ut og nyte våren igjen, det er meldt dårligere vær fra onsdag, så alt annet får vente til da. En riktig god påske til alle som titter innom.

4 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

God påske til deg også, flott påskepynt med nydelige stemor!

Elisa sa...

God påske, nydelig krukke!

Unknown sa...

Så hyggelig dekorasjon! Mine stemorsblomster står inne i papirposen sin i påvente at jeg skal få tid til å sette dem i potte. Men i kveld.... :-)

God påske
- pt fra jobben

Line S sa...

Takk og takk. :)
Stemor og påskeliljer, da er det vår. Har rensket litt mer opp i diverse bed og spadd vekk litt mer snø, men for det meste har jeg bare sittet i en stol og kost meg. ;)